tisdag 5 april 2011

Ja visst här sitter jag med min macbook och leker vuxen på tåget till Malmö.
Har ett litet mobilt internet med mig, vi får väl se hur det går. Kanske tar internet hela mitt inlägg. Internet ger och internet tar, välsignat vare internets namn.

Har haft minisemester/långweekend i Göteborg som vanligt. Fredagen gick av stapeln med kött och vin, inte alls oävet om ni frågar mig. Nu tipsar jag om ett gott vitt vin innan jag glömmer av det: Leth.
Såja.
Vitt vin brukar vara svårt, antingen surt och strävt eller sött och klibbigt med smak av skolavslutning. Men detta är gott. Leth och gott. Hehe. Fem dagar i Göteborg, ja jävlar.

Träffade en Staffe-människa på centralen. Han tyckte Saskia var underbar och tog numret till kenneln. Jojo. Kunde inte varit stoltare om jag så gjort hundjäveln själv.

Nu ska jag kolla film och macca mig.
Hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar