lördag 26 november 2011

adverbsmys

Jag är så himla tidig. Faktiskt så tidig att jag drar igång mitt adventsmys idag. Eller adverb, det är roligare. Asade ner två lådor julpynt från vinden, har mer än vad jag minns att jag hade. Varje år säger jag till mig själv att jag bara ska köpa EN fin julgranskula, så kan man samla och ha en så där gedigen Fanny och Alexandergran (Jag tänkte dock hoppa över, död, misär, sadistiska präster, knulla pigan samt barnmisshandel hoppfalleralla hoppfalleralla). I år har jag redan överskridit med flera hundra procent, är uppe i 7 nya julgranskulor och drabbas av köpvansinne så fort jag närmar mig en tomteluva.
Ja något jävelskap ska man ha (annars är jag ju så himla måttlig menar jag).
Nu har jag inte skrivit om täning på länge och det är alla lessna för.
Jag har pausat träningen lite pga av tatuerad arm men nu är jag back in business. Dessutom gör jag ju mina fjantiga fotövningar hos Hardangervidda min sjukgymnast. Tåhävningar - hur löjligt är inte det?
Nu har jag inte mer tid - jag måste julpynta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar