måndag 23 januari 2012

Intergalactic planetary

Nu ska jag strax iväg på datalektion.
Det kan ju tyckas att det inte behövs när jag är så här IT och har blogg o allt men tro mig. Större delen av tiden har jag ingen aning om vad jag gör, inte heller på internex så en grundkurs är prexakt vad jag behöver. Datafröken är jättegullig och brinner för att alla ska ha minst godkänt i datakunskap. Detta är också dagens enda lektion och det är ju extra lyxigt. I dag ska jag skaffa lånekort på skolbibblan. Om gud vill och röven håller så finns det någon av mina studieböcker kvar att låna och om inte annat hittade jag 75 böcker jag vill läsa förra gången jag var där. Bland annat Dilsa Demirbag -Steen och fortsättningen på Novaks Hans majestäts drake.
Annars har helgen varit extremt lugn, jag har trixat lite med skolgrejer. Med olika lyckat resultat. Jag kommer inte in i studieprogrammet för psykologi men det är ju en värdslig sak i det stora hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar