onsdag 6 juli 2011

Random

Det var helt okej att börja jobba men jag blir rysligt trött. Tröttare än någonsin. Tur att jag lagade mat i söndags annars hade jag ätit mackisar precis hela veckan. Och det är faktiskt en rätt kass energikälla.

Köpte pistagenötter på Özen men de var tyvärr lite ruttna, som tyvärr rätt mycket är på Özen. Trist men sant. Känner en diffus längtan efter sill. Förmodligen en sommargrej. Det gäller att pressa i sig jordgubbar, bigaråer och färskpotäter innan det är över.

Fick kataloger med höstkläder idag. Uggabugga. Bara grått o lila för hela slanten. Inget jag vill tänka på nu.  Sommaren är ändå förtvivlat kort, det behöver inte förstärkas av höstkataloger.


Nu blev det tillfälligt avbrott i bloggandet för linserna trillade ut, de blir helt torra o räliga efter en dags användning. Måste ringa i morgon o kolla vart mina brillor blev av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar