söndag 3 juli 2011

Back in black

Tjo och tjim
Förbereder mitt återtåg till arbetet, hej lilla Emmaus! Jag har glömt exakt allt så jag räknas nog mest som PRAO idag. Jag kan inte kassaapparaten och inte svara i telefon, kankse kan jag kopiera och städa men det ska vi inte ropa hej om innan vi slagit oss i backen.

Jag har inga glasögon för dom la jag ifrån mig på handikapptoan på flygplatsen i Nice. Ajöss med dom ba. Nu har jag haft linser i två veckor i streck och längtar efter att få bli ett rekordeligt brillmongo igen. Förhoppningsvis anländer dom idag. Annars blir jag vansinnig!!! Semestern var fab såklart, ungefär lika varmt på riviäääääran som i Alingsås, staden där bussar och tvättstugor icke användes på söndagar för annars blir gud arg. Där lever folk i tukt och herrans förmaning iförda gore-texjackor. Närå jag gillar a-sås på ett sätt. Men litta bonnigt är det allt. Nu ska jag borsta tänderna. AJÖ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar