tisdag 12 juli 2011

Guten abend

Jag mitt smarto drack en kopp java klockan halvåtta. Hallå! Jag är ju värsta tanten och kan inte dricka kaffe efter klockan 17 det vet jag ju mycket väl. Men det var gott och kändes lyxigt och kvällen var härlig. Det är värt att vara svettig, ryckig och vaken ett tag.

I måndags var jag först sen sedan gick jag hem efter två timmar, bara yes tack för insatsen Agnes, verkligen. I morgon ska jag försöka vara mer plikttrogen och redig och punktlig och hela det. Allt känns trots allt lättare när man kan spela Ebba Grön på jobbestereon, jävla bra Ebba asså. Fruktar lite för att se Pimme på stan, han hålls tydligen i krokarna. Ni vet när man ska vara så där tyst och cool och låtsas att man inte känner igen kändisar? Inte min starka sida. Thåström om du läser detta. Håll dig undan!

Å i dag kom glasögonen! Hooray! Det är så jävulskt skönt att slippa ha linser. Nu ska jag bara vänja ögonen vid att synfältet är avskuret. Just nu känns det lite mystiskt att det är två svarta streck mitt i verkligheten. Men järnspikar vad snögga dom är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar