måndag 4 juli 2011

stuff n shit n stuff

Okej jag erkänner: Jag har vääldigt mycket saker.

Jag har också en fullständigt lögnaktig bild av migsjälv om att jag inte skulle gilla att shoppa. Jag löööv att shoppa, gå i affärer däremot gillar jag inte alls.

Till exempel åkte jag på semester med en väska och kom hem med två. Jag fick tjata till mig en låneväska av Agnes och Krister för Alingsås och Balders  Hage blev dödsstöten för vad min rullväska kunde hantera. Jag skyllde mig själv hela vägen hem. Utom till Alingsasåspendeln för då bar Disa min väska. Moahahahaha! Äh. Hon gillar sånt. Annars är rullväska+handväska +weekendbag+staffe ett väldigt smidigt ekipage.

Vad hände sen då? Jo jag kommer till jobbet och min snälla arbetskamrat har hamstrat Marimekkomuggar till mig. Sen då? Jo jag springer rätt på 5 Ittalaglas som behövde ett kärleksfullt hem och en sallasdskål från Åhléns 50-talsserie Inga, ni vet. Ja det var ju bar o köp.
Jag är verkligen helt rätt peson att jobba på loppis.
I CANT FUCKING HANDLE IT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar