fredag 19 november 2010

accio blogg

Har aldrig varit mycket för cougargrejen. Ändå måste jag tillstå  att Rupert Grint är en stilig ung man.

Såg Harry Potter och dödsrelikerna 1 igår. Mi gaaad säger jag bara. Väldigt bra och väldigt spännande. Trogen boken på alla sätt och vis även om vissa detaljer naturligtvis inte hinns med i filmformatet.
Nästa film ska komma till sommaren. Bara att hålla ut i ett halvår alltså.
Kanske dags att investera i alla böckerna nu? Ad libris, en källa till glädje och ekonomisk ruin.

Annars mölar jag i mig deckare av Reginald Hill nu. Han har humor, det är det generellt för lite av i böcker. Går och lägger mig två timmar för tidigt så jag hinner läsa ordentligt.

Ananananans är det riktigt rövväder. Lite som att vara hemma i Göteborg. Fast hade det varit Göteborg hade det redan hunnit pågå i en månad. En ska inte klaga. Aldrig skryt och aldrig klaga om du vill gud och människor behaga. Lite av mitt ledmotiv här i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar