onsdag 9 februari 2011

Killförkylning

Jag är sjuk. Stoppa pressarna! Närå inte helt översjuk än, men jag känner att det är i startgroparna. Skulle inte förvåna mig om det blir en riktig killförkylning. Ni vet en sån där som är värre än att föda barn.

Ananas var jag i Göteborg igår. Det var mycket besynnerligt, sol och vindstilla. Förmodligen var jag inte Göteborg utan någon helt annanstans. Jag fick åka hem till Wendels och ladda alla batterier. Vid det laget var både tellifånen och mp3an nere för räkning. Macen höll stilen såklart. Älska macen.
Pga av nåt sorts hjärnsläpp handlade jag 3 semlor till mig, Sara och twinsen. Lyckligtvis visade det sig att Sara är onormal och inte äter semla.

Tåget var bara 20 minuter försenat på ditvägen och en halvtimme på hemvägen. Vilket inte är något att snacka om nuförtiden. MEN BYGG UT JÄRNVÄGSNÄTET DÅ ERA SNÅLA JÄVLAR!!!

Saskia satt i en BMW tillhörandes hundvakten och var inte överdrivet glad att se mig. Jag misstänker att hon nu fått smak på det goda livet och inte är tillfreds med en hyresetta och rostiga gamla häckar.

Nu ska jag titta på Dexter, min favoritpsykopat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar