lördag 28 maj 2011

Lördagsnytt

Hej små knattar
Solen skiner och jag har inga skor. Eller jag har några skor varav 3 är funktionsdugliga o resten har jag köpt för att de är fina och således använder jag dem aldrig. Så är det med skor.
Igår träffade jag arb.ter. igen angående handleden. Hon sa att när jag får panik för att jag har ont så får jag mer ont så jag få försöka bearbeta paniken. Det låter vettigt. Hon är så fin och kompetent. Om jag var chief skulle jag bara anställa kvinnor 50+ så det så.
Sen gick jag på bolaget som alla andra och knödde, en kille fick skäll för att han inte tagit korg och följdaktligen tappat en flaska i golvet.
Jag fylldes av sympatier för pessonalen, jag vet hur det äääär! Jag skulle här kunna ha ett långt inlägg om hur människors aggressioner/behov av att köra med andra luftas på butikspersonal men det är nog ett helt eget blogginlägg så skit i det.
På kvällningen försökte jag o Linda dricka viiin men efter tre glas gäspade jag käken ur led o gick hem. Svagt.
Vidare har Bob Hansson lagts till på min shitlist. Nej jag har inte läst Dingo Dingo men Bobban går in på listan enbart på sin uppsyn och ego.
Annars har jag bara jobbat o sovit.
Nä just det jag var på ölcafét efter SKANDALMATCHEN!
En tjomme går in på plan och klipper till motståndarlagets målvakt. Han är alltså ett dåligt fotbollsfan. Alla goda fotbollsfans vill nu döda honom eftersom de är ansvarsfulla människor som kan hantera sina aggressioner. Så går det till i vuxenvärlden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar