måndag 7 november 2011

O jag glömde

Jag tränade ju i torsdags också och då var det fanimej en mobilblottare där med. När vi skulle stretcha var den en härlig gapig kille som bara var tvungen att ringa mannen. Ni vet MANNEN.
-HALLÅ MANNEN LÄGET, SKULLE BARA KOLLA OM DU KOMMER I MORGON. JA FÖR FAN. NAJ FÖR FAN. EXAKT HAHAHAHAHAHAHAHA. OKEJ MANNEN HA DET BRA.
Då hade jag redan tjurat ihop för att det stod ett gäng bröliga killar i rummet med fria vikter och bredde ut arslet så att ingen mer fick plats. Jag skrek rakt ut från min lilla stretchmatta att han skulle hålla käften. Nu hörde inte han det i och för sig men jag vet inte om det är hållbart att skälla ut killar i gymmet för att de killar sig. Jag kanske får säga upp kortet och sen köra en "Falling Down Friskis & Svettis"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar