söndag 1 augusti 2010

Dan för dan före....


Idag har jag födelsedagskalashandlat. Howdy Doody vad mycket grejer det blev. Jag förlorade mig lite i strösslet. Nu vill jag bara att det ska bli i morgon så jag kan börja baka. En dag kan en tårta stå och safta till sig det blir bara gött.
Carro fick köra mig till StorWillyt så det hela gick som ett nix.

Sen var vi bara en liiiten skrallig sväng på en djuraffär. Saskia fick ett ben som hon svinade ner mattan med och Stjarna fick ett shabrak. Jag stod länge och klämde på de glittriga halsbanden. Tyvärr är dom för små. För brednackade smågrisar finns bara tuffa nithalsband, vilket ju inte är det sämsta, men ändåååå tänk vad fint med strasshalsband till mig och lilla grisen. Sen brallade jag ner mig totalt när jag hittade hundshampoo från TIGI - Pet Head!!! Inte ens jag kan motivera hundshampoo för 200 buckaneros bara för att det är gulligt men iiiiihhh!!! så gulligt det var.

Vi fick skynda oss hem av skäl som jag inte vill gå in på här och sedan gick jag o tränade. 75 minuter är lång träning när man är ett otränat kronvrak. Jag förvarnade Tove om att det mycket väl kunde höras en duns och i så fall var det bara jag som svimmade men som tur var klarade jag mig passet igenom.

Hela dagen har gått i redighetens tecken faktiskt, jag har till o med gjort en matlåda + rakat benen och det är minsann inte varje dag ska jag säga er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar