torsdag 19 augusti 2010

holiday in cambodia


Idag känner jag mig bakfull utan att ha varit full. Så himla onödigt.
Misstänker att vi drack för lite på badutflykten i går. Har tiggt till mig en Resorb (svart vinbärssmak)Om man ändå hade badat som Saskia och druckit samtidigt som vi plaskade runt.

Fullt tänkbart att hon var sitt allra lyckligaste i går. Åka bil, bada, leka med barn och rulla sig i ljungen som en vansinnig. Ett fullgott hundliv. Sen kom Disa med Noor som tvättades av på bästa vis. Fulla med intorkade godsaker såna där bebisar.

Sen gjorde vi fan inte många knop till, vi smoxade en räkpaj och hemodlade grönsaker. Det var sjusärdeles smarrigt förstås. Sen satt vi i soffan och tjurade för vi var så trötta men gick inte o la oss.

Vi kollade på ett konstigt tv-program som heter Wipe-out. Jag har ju blivit en äkta tok som aldrig tittar på tv så jag hänger ju inte med. Programmet går i alla fall ut på att töntiga killar med tribals och tråkig attityd klättrar runt på en bana i Buenos Aires samtidigt som dom blir hånade av Felix Herngren och han som är gift med minimjölks-Emma.
Det var inte så pjåkigt men inte heller något argument för att titta mer på tv.

Jag hittade en mysig bok här som jag började läsa om en drake som heter Tremeraire. I korthet går det ut på att England och Frankrike har hjälp av drakar i Napoleonkrigen. Rolig idé och jag gillar ju sånt.
Jag vet inte om det är så att jag är förtjust i fantasy eller om jag bara tycker extremt illa om verkligheten.

Nähä nu tror jag ta mej fan resorben börjar verka. Peace out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar