söndag 8 augusti 2010

Pilsner pizza pitt


Närå, ingen pitt, jag är VERKLIGEN inte den sortens flicka.
Men dock pizza på REX med Malmös raraste ärtor. Jag beställde en vegetarisk kebabpizza men jag fick lite allsköns veganskt kött på. Personalen på REX är så sjukt trevlig. Det var gott men jag tycker ändå Algarve är ett strå vassare.
Söndagspizza är en fin grej, skulle lätt få bli en vana. Också det mest sociala jag gjort i helgen bortsett från att köpa en stock snus. Gudarna ska veta att det inte är något fel på Mr Perlenbacher på Claesgatan men någon sladdertacka är han då rakt inte.
Carro var här en sväng i morses också, mest låg hon på soffan och pratade telefon och jag målade hylla.
Den blir flammig som faan, skulle sandpapprat innan men slipa är ju döden på Nilen så tråkigt så jag döööör. Hellre dåligt än bra brukar jag säga.
Jag skulle åkt till Ica Maxi och handlat nu men det regnar satan så jag skiter nog i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar