onsdag 1 december 2010

Ett år!

Göta Petter! Jag höll alldeles på att missa att i dag har jag bott i min lägenhet i ett år. Exactement! Ja jestanes tiden flyger förbi. För ett år sedan satt jag i ett lådkaos o käkade flyttpizza med julmust tillsammans men flytthjältarna Sussie, Back, Faranak, Anders, Sofie, Carro och Lillemor. Det firar vi med lite glimtar från året som gick,
 Hittade tyvärr ingen bild på det kristet gula köket. Kirikou har dock hängt i alla mina lägenheter. Det känns tryggt.
 En alldeles överdimensionerad slevskål.
 Den förbannade jävla röda väggjäveln.
 Fläktskåpet är fortfarande snett btw.


 Innan renoveringen hade jag badkar.. och en biljon silverfiskar.
 Hahaha cant beliiiiiiiiive att jag fick dessa att sköta affärerna i.
 Så här mysigt hade jag det när dom bytte stammar.

 Kakel i hallen
Och icke att förglömma den synnerligen gröna vägg (och tak) färgen på toa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar