söndag 5 september 2010

Morgonstund är sådär.


Jag vet inte vad ni säger men halv åtta är alldeles för tidigt på en söndag. Inte ens GUD går upp halv åtta på söndagar och då är han ändå typ allsmäktig.
Eftersom jag är liiite större än Gud gick jag upp och ut med hunden men när mjölken jag hällde i kaffet visade sig vara tvärsur gav jag upp och gick och la mig igen.

Jag har nu lyckats sova förbi enda tiden Eclipse gick på bio i dag. Blir alltså ingen varulv/vampyr-tonårssaga för mig. Men med tanke på hur jag mölat i mig True Blood i det senaste kanske jag behöver gå av vampyrtrippen.
Jag har i alla fall lärt mig att jag gärna vill ha en man som pratar Creole.
Jag inbillar mig också att det kan finnas vampyrer i faggorna här i Augustenborg och att jag eventuellt bor i Louisianna. Verkligheten är ändå överskattad.

Åt på resturang Möllan med jobbet igår. Jag åt tonfisk eftersom jag hatar delfiner. Närå.
Den var god i alla fall men vaniljglassen med chokladsås var under all kritik. Hur kan man misslyckas med glass och chokladsås? Glassen var smaklös och hade isklumpar i sig och chokladsåsen smakade för lite choklad. Trist Möllan.

I morgon är jag anställd paw rihktiit. Fatta grejen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar