onsdag 15 september 2010

Trosor


Due to tvättid som började innan jag slutat jobba hann inte tvätten torka klart. Sålunda hänger den nu över alla mina 37 kvm. Lite som julafton fast med trosor.
Jag hatar att tvätta.
Jag ska annonsera efter någon som tvättar åt mig. Typ så här tänkte jag:

"Sträng Domina söker tvättstugeslav. Ser gärna att sökanden är bankdirektör eller chef på Arbetsförmedlingen. Svar till: Var min toaborste"

Det kan bli hur bra som helst, vem fan behöver RUT-avdrag? Frågan är bara vad grannarna ska säga när dom hittar en gummimaskklädd herre i kostym på min tvättid. Å andra sidan är mina grannar vana vid att vinddrivna existenser lodar i tvättstugan.

2 kommentarer:

  1. Aaahhh! Första riktiga skrattet pa min dag! Glad jag upptäckte din lilla guldgruva!

    Stor kram,

    Ingrid

    SvaraRadera