tisdag 5 oktober 2010

raj raj raj

Jag skulle ju inte göra något mer idag och så stekte jag pangkakor av bara farten. Rejäla jävla pangkakor med riven morot och kikärtor i. Älskar den lilla stavmixern. Kan slänga hela övriga maskinparken nu. Eller nä. Råsaftcentrifugen kanske jag ska pröva innan jag försakar den. Annars bara: Vrrrr! Vrrr! med lilla stavmixern så har jag smoothie. Yes box ålrajt.

Träffade kiropraktorn idag, det är en rar böna. Knäckte nacke och axlar och den där muskelknutan jag haft sen utförsäkringen bara försvann. Bönan sysslar med akupunktur också, det är bra skit alltså. Jag förstår inte hur det fungerar men det fungerar. Smärtfri 2010 ska bli min slogan!

Idag har jag inte varit arg på någon. Måste vara kiropraktorn. Jo lite arg på tvätten såklart men den är ju så rälig. Kan inte fatta att jag tvättar hela tiden. Livet måste gå ut på något annat. Mens har jag också hela tiden. Tvätta och ha mens, fifan för vuxenliv. Tur att jag inte utövar det så ofta.

Igår bläddrade jag lite i Nöjesguiden. Jag har aldrig fattat nåt av Nöjesguiden. Inget de skriver om berör mig. En gång hade de en recension av Glassfabriken, det är mitt närmaste ögonblick med Nöjesguiden någonsin. Nej det är inte sant förresten, Glassfabriken blev nominerade till bästa café också. Vi vann inte men vi fick gå på Slagthuset. Yay. Det fanns typ fem caféer i Malmö på den tiden. Detta var alltså 1848.

PS: Om ni undrar varför jag har så vulgär bild så beror det på att jag är himla omogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar