onsdag 13 oktober 2010

Sjukt

Förra inlägget blev änna lite rumphugget men Marika kom med vaniljbulle så jag var tvungen att prioritera.

Sedan dess har jag sovit, sovit sovit, för sjuk för att sitta upprätt. Hunden har varit jättesnäll och gått i idé hon med.
Jag har inte gjort någonting mer än haft massa besynnerliga feberdrömmar. Jag har försökt kolla film men orkar inte.
Det enda jag gjorde igår var handlade på Özen. Typ nässdukar, nässpray,  massa halstabletter och semla. Semla behöver man när man är sjuk. Tyvärr har jag tappat lukt och nästan all smaksinne så det var inte särskilt gott.

Jag snyter mig och dricker te med honung och hoppas på att det går över snart.

2 kommentarer:

  1. kan du snälla skicka upp lite semlor?

    /måns

    SvaraRadera
  2. du måste prata allvar med din lokala livsbutik, så här kan du ju inte ha det.

    SvaraRadera