lördag 2 oktober 2010

Stand up for your rights - Sit down for your piss

Firar helgen med att dra upp båda persiennerna. Brukar låta ena hänga nere för det mesta, jag tycker inte man ska överdriva det här med ljus.
Fick ett infall att gå på Metro och höra Ella vända skivor i går kväll. Följde det infallet. Annars tillbringas mina kvällar i soffan tittandes på film eller i sängen läsandes bok vilket är ypperligt men jag tänkte vänta några år till innan jag blir total eremit och kuf. Skaffar jäääättelångt hår och kanske några fler hundar, hahaha :D. Närå.

På krogen träffade jag i alla fall massa trevliga människor. Fick ett hett stalltips på en kommande blogg. Blev tillsagd av Linda att jag måste lära mig sy.
-Min mamma syr åt mig, sa jag med löjlig röst. Linda suckade. Inplanerat: Syjunta.

Kvällens happening var en påstruken jämställdhetsivrare som såg till att tjejerna minsann skulle ha tillgång till toan inne på pissoaravdelningen.
-Killar ska fan lära sig stå i kö! Alla ska stå i kö!  Han var jätterolig. Klart uppfriskande när toasystem på krogen ofta är 140 pissrännor och ett WC. Som killar också köar till för det är så jobbig stämning vid rännan.

Ja herregud vad man får vara med om. I dag ska jag i alla fall slappa hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar