måndag 24 januari 2011

Besserwisser

En typisk man som berättar Hur Det Är för en uttråkad kvinna.



Eftersom jag är ledig i morgon känns måndagen som en fredag. Bästa tidsförvirringen man kan tänka sig. Dessutom får jag lön. Yeehaa!
I morse sa en snusig målargubbe att min hund var tjock. Eller han sa så här: Bla bla bla harang om hur staffar ska vara. Bla bla bla tro att Saskia är en kille (Killhundar är busar och tjejhundar är fina flickor)
-Är hon inte lite...kraftig?
-Jo, sa jag och gick vidare.
Jag ska börja göra så med barnföräldrar. Säga till om deras ungar har barnfetma och ba: Din unge ser ju inte klok ut, hur tänkte du egentligen när du fortplantade dig?

Fast så skulle jag aldrig göra för det är ju ett jävla skitbeteende.

Sedan bestämde jag mig för att inte låta socialt inkompetenta män förstöra min fredagsmåndag/måndagsfredag. Jag menar det är ju ändå tristast för honom att han är dum i huvet och jag är bäst.
Oj nu måste jag sminka mig och gå till jobbet!

PS: Jag vaknade förut av att jag bet mig i tungan. Ren idioti

2 kommentarer:

  1. Jag älskatr män som vet hur saker är. Tänk om det fanns mer av dem. Igår gav Rut mig 3 stycken rivmärken. Ilskna lilla katt <3

    SvaraRadera