måndag 10 januari 2011

Smix och Smox

Trevlig gubbe tycker BabySelma

Senast onsdag grabbar o tjejor o gubbkärringar smäller det! Då anländer lille macen till sitt nya kärleksfulla hem. Som jag fattar det levereras den vid dörren (förmodligen på en röd sammetskudde med guldtofsar). Men vad händer om jag inte är hemma? Kommer den till Nallens livs som vanligt? Eller måste jag åka till något shady DHL-utlämningsställe i Toftanäs? Man vet inte.
Ingeborg och BabySelma var här i 5 dagar. Shit my gad vad trevligt det var. Jag var bara ledig en av de fem dagarna men vi umgicks mycket ändå.
BabySelma är en kort person med stora röstresurser. Hon gillar Evert Taube och Van the man samt att byta blöja.
Ute är det halt som det halaste man kan tänka sig. Nästa år ska jag ha broddar så det så. Fram tills dess halkar jag framåt. Men märk väl. Har icke vurpat än denna vintern. Lyckligtvis har jag två månader till på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar