tisdag 25 januari 2011

Ledig och ledig

"Ledig" dag - Bah!
Clas Ohlson, Åhléns, hämta ut paket, Simpan, sova middag, sola, träna, Preem och Al-Anon.
Herrejestanes säger jag bara så här mycket brukar jag inte hinna med på en vecka.
Jag har fortfarande ett olöst problem och det är hydraulolja. Har kollat ÖB, Clas O. samt Preem. Preemtanten hade aldrig hört taaaalas om hydraulolja.
Föga förvånande efter som mackar inte längre håller på med bilar utan med korv.
Korv i långa rader och 100 olika sorters mineralvatten. På en hylla stod en förskrämd flaska kylarvätska och skämdes.
Ur led är tiden. Och Preemmackarna.
Oljan är till handtrucken på jobbet som inte alls sköter sig som den ska.
Jag tänker lösa det som en ansvarskännande vuxen och skicka över problemet på någon annan.

Anyhoo jag var på friskis och där hade dom bygget ut gymmet. Lösa vikter har numera en egen testosteronhörna. Naturligtvis var jag tvungen att spexa runt lite där inne. Tränar aldrig med lösa vikter men det handlar om principen.
Nu gnisslar hunden.
Hejsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar