onsdag 21 juli 2010

100 armhävningar



Jo jag hittade ju en länk på Fejjan dårå om att lära sig göra hundra armhävningar på 6 veckor så det är mitt nya projekt. Jag har just avslutat dag 3 och kan göra 15 armhävningar. På knäna ska väl tilläggas men det är inte mer än rätt.

Ska bli mycket spännande att se hur långt jag kommer med detta. Jag kommer bli ytterst skrytsam om jag klarar det.

Idag har jag svettats och stirrat in i väggen tills Carro kom och gav mig korv med brö. Kvalitetsmat.

Jag hade även en kort sejour med AF. Min vikarierande handläggare tittade in som hastigast och det verkar lite tjompigt igen med anställningen. Eller jag kanske bara får utvecklingsstöd på 50%. Frågan är var resterande pocent ska komma från. Får jag apanage om jag registrerar mig som härskare av Augustenborg? Tänk på pocenten.
Jag får försöka hitta min lilla doktor.
Hon är snäll men trött eftersom hon har hand om alla Malmös utförsäkrade dårpippin.

Det är synd om dårpippisarna.
Och deras doktorer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar