tisdag 20 juli 2010

Sambos på försök


Jag o Nilsson bor ihop tillfälligtvis.
Hittills har allt gått bra.
Hon kom hit i går kväll vi smoxade kakor med glass och sen somnade hon. Gör inte mycket väsen av sig Nilsson.

Annars är det samma samma. Jag jubbar, fyndar grejer på jubb, hänger på brygga 4 och tittar på film om aftonen. Utom i fredag då gick jag ut och kollade Southern Hostiles. Det var roligt. Framförallt är basisten med stenansiktet extremt tuff. Jag trakasserade henne efteråt i baren och tjatade om hur extremt tuff hon var. Hon bara skrattade, hon är väl van. Ståbas är ju grejen alltså. Utklassas endast av basmandolin. Det är så tufft att det inte ens går att bildgoogla. Preciss värdelöst.

Nehej nu ska jag stå i brödbak och hummuskok o sånt rejält som jag gör när pengarna är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar