torsdag 8 juli 2010

Drar till gymet


Jorå så atte tänkte gymma lite då mitt i flåvärmen. Jag har ju autogiro till Friskis på 300 spänn i månaden så jag ska kunna träna obegränsat. Det funkar ju...sådär. Men å andra sidan är det värt att jag alltid kan träna när andan faller på, även om det inte är så ryyysligt ofta.

Jag älskar Friskis, det är trevligt och avslappnat med mycket sjugymnastiserande tanter o farbröder och ganska lite stringtrosa och anabola.
En gång såg jag en 15-åring komplett med matchande kläder från topp till tå+doorag+keps.Han tränade iofs inte så värst utan pratade mest i mobilen men gudarna ska veta att han var bäst klädd på gymmet. Jag nöp honom i kinderna för han var så gullig. Nä det gjorde jag inte. Även jag har mina gränser.

Annars har jag idag köpt "Det stundande upproret" och en dosa snus så mig går det ingen nöd på.

2 kommentarer:

  1. Känns mindre jobbigt att jag aldrig lyckas ta mej till gymmet nu, efter att ha sett den bilden. Tack Agnes!

    SvaraRadera
  2. Men se så himla fit hon är :/

    SvaraRadera