måndag 26 juli 2010

Sjuk



Jag är sjuk. Ingen biggie. Bara sådär lite feber,infektion i kroppen och jag vill helst inte röra mig ur fläcken. Det får fan i mig vara övergående för jag väntar storfrämmat i veckan. Zettermans/Lindströms kommer nersusande i Siv så det blir till att kamma sig och göra halv sluring med Hurrarop.

Saskia är nog också lite sjuk för hon ligger på sin fäll och rör sig inte ur fläcken. Å andra sidan är det hennes normaltilstånd.
Jag frågade om vi skulle gå ut med min hurtigaste hundägarröst, hon tittade upp och skelade lite till svar.
Jag tar det som ett kanske.

Om jag kryar påmig är det tänkt att veckan ska innehålla trevligheter så som Louisiana och badutflykter. Jag har aldrig varit på Louisiana. För att ha bott i Malmö i 10 år har jag varit skandalöst lite i Köbenhavn.
Trots det är jag jättebra på hittepådanska.

Anyhoo är jag redan så sjukt uttråkad och det brukar ju betyda bättringsvägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar