onsdag 9 juni 2010

Potatisstaden

Här ser ni en bild på mig efter en lyckad torghandel i A-sås. Då blir det mat idag också.

Jag är alltså i Alingsås, jag tar mig allt längre ut i obygden under min odyssé på västkusten. Man kan säga att det regnar och är i stort sett som vanligt. Min nerpackade bikini och sololja börjar kännas som ett hån.

Nåt som däremot var väldigt trevligt var kummeln med skaldjurspytt jag åt på Ristorante Montezammi! Till det lite kolsyrad Agua con limone. Sån himla medelhavsstämning men vad annat är att vänta när man lunchar med styrelsen för jogg.se. Härligt med ungdomar med framåtanda! Sen hjälpte jag VD med det viktigaste på kontoret. Tycker det är fint att han kan be om hjälp. Man ska känna sina begränsningar osv. Nu är jag och Selassie en la casa och varvar ner. Vi har ju haft det stressigt i det sista.

Det går vissa rykten om Canasta ikväll, jag hoppas det stämmer. Löjligt roligt spel. Lång tid tar det också plus jag har glömt alla reglerna och vad det är för nybörjarfel jag brukar göra. Darn. Frågan är om jag ska ta en lur innan värdfolket kommer hem och lagar mat till mig.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar